close

{#emotions_dlg.emotion_b09}{#emotions_dlg.emotion_004}{#emotions_dlg.emotion_b04}{#emotions_dlg.emotion_004}{#emotions_dlg.emotion_b04}{#emotions_dlg.emotion_b04}{#emotions_dlg.emotion_004}{#emotions_dlg.emotion_b04}{#emotions_dlg.emotion_004}

真係笑話

 

話說最近爆發大陸奶類產品事件, 經常在大陸的我和一眾同事都相當關注這問題, 也成為了大家最近茶餘飯後的話題.

 

小俊俊話晒是我公司其中一位健康之人, 早睡早起, 飲食均衡, 不煙不酒不賭不色... 出差到大陸工作, 晚上都會喝一包牛奶, 非常有益.

 

豪少:"喂, 你晚晚都飲一包蒙牛, 小心d wor" 一眾乘機笑鳩小俊俊的朋友中, 以豪少笑得最大聲...

 

今朝我上大陸坐車時, 在KCR睇左<<AM730>>(免費報紙), 即刻發用手機左個信息俾豪少:-

"唔好笑鳩小俊俊, 你響大陸朝朝早飲既伯朗咖啡都有三聚清胺"

 

 

大陸的化工有幾犀利, 我地做化工既都略知一二.

你放心, 我史提芬周寸得你地我今晚開始一定"戒奶" (死...岩岩仲飲左益力多) :P

arrow
arrow
    全站熱搜

    stefen 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()