close

 

 

最近, 常仔學識左發E-Mail之後, 改變左佢既一生, 搖身一變成為了"I.T人", 不惜工本搜羅各種新科技, 譬如要用i-phone呀, 聽i-touch呀, 玩ICQ, 食ice-cream, 仲攪埋i-cup妖后, 最後染上左i-G-Bean... 行先左一步.

落到去下面, 仲不時半夜三更用Email聯絡史提芬周...

 

Dear 史提芬周,

Please burn me a bigger house and a brand new BMW car,

Thanks and Regards,
常仔."

 

史提芬周當然立即照辦, 第二晚佢打仲電話上來找史提芬周:

常仔: "喂, 咁得意既你? 燒個i-phone俾我唔燒火牛? 我點充電?"

芬周: "哦, Sor鳩ry lor, 我即係補返個火牛俾你, 再加條USB線被你駁電腦..."

常仔: "仲有呀, 我未講完, 你燒d工人俾我仲大過間屋, 點入去打掃先?"

芬周: "間屋個size太大, 我怕你要收好耐, 縮細左, 你用兩隻手指篤住佢, 然後向左右拉開, 佢就會放返大架啦, 你試下..."

常仔: "我試撚左啦, 爆晒pixel lor, 唔夠resolution lor"

芬周: "你等多陣啦... load緊je..."

常仔: "妖... 你燒部DELL既Notebook好鬼慢, 我知道最近Kohjinsha出左部新netbook, 好正, 你燒俾我"

芬周: "......" (心諗... 屌.... 邊撚個燒d電腦雜誌俾佢呀....)

常仔: "我知你諗咩, 駛鬼睇雜誌咩, 去討論區都有得睇啦, 唔係你以為一日到黑真係咁多"人"上網, 咁多"人"做seed俾你地BT同Foxy download咸片"

芬周: "....好啦... 問多你一句, 燒BMW駛唔駛燒埋個司機幫你開車?"

常仔: "屌! 我自已唔識開咩?你燒個GPS俾我睇地圖咪得lor, 仲有呀,粵通卡呀, 過關快d呀"

芬周: "不如我燒多d錢俾你, 你自己去黃金買啦好冇?"

常仔: "仲好講!! 你燒撚埋晒d港紙俾我而家大陸唔收啦!!!"

芬周: "咁我有燒Visa Card俾你架麻"

常仔: "Visa Card? 你有見過d女會俾你碌卡既咩? 不如"o都"八達通卡丫" 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stefen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()