close

lung.jpg 

 

我出世既目的係打救世人, 上帝尋日唔要既人, 我今日先至唔要, 真係為人類而哭泣... 有咩我係唔識架? 我係豬,你地係人呀,要隻豬教你地班人, 你個人腦, 又點會明我個豬腦諗D咩. 聽我講先啱, 你講就有道理, 我講就唔駛理, OK, 你岩晒! 出黎同我隻抽啦,講咩呀講! 我少你老母!! 如果今日有人出糧畀我, 又有得學野, 學野學野, 做野做野, 融會貫通, 雜非成是, 除左副眼鏡, 綁撚埋三肢, 摭撚住半隻眼, "砰"一聲打出去, 痴埋堵牆度... "這個是我兒子" 咁都得呀? 係咁架啦, 係啦係啦係啦係啦係啦係啦係啦, 咁咪得囉!!台上一秒鐘, 台下十年功, 浪費自己時間等於自殺, 浪費人地時間等於謀殺, 冇錢唔好打劫銀行丫麻, 咁就想飛黃騰達呀? 唔聽呀姐講你就o岩8成, 鬼唔知阿媽係女人! 聽日我死左, 無限呀.

1. 如果我今日有人出糧畀我, 又有得學野, 聽日我死左, 無限呀~!

2. "雜非成是"

3. 學野學野, 做野做野, 融會貫通, "砰"一聲打出去

4. 我除左副眼鏡, 綁撚埋三肢, 摭撚住半隻眼, 都打得贏佢啦.

5. 鬼唔知阿媽係女人

6. 以前? 以前我一拳打到痴埋堵牆度.

7. (拿出年輕時的照片,說:) "這個是我兒子"

8. 咁都得呀? 係咁架啦

9. 台上一秒鐘, 台下十年功

10. 知彼然後知己

11. 有用心同無用心

12. 為人類而哭泣

13. 你個人腦, 又點會明我個豬腦諗D咩

14. OK, 你岩晒

15. 你講就有道理, 我講就唔駛理

16. 係啦係啦係啦係啦係啦係啦係啦(大概10次)咁咪得囉!!

17. 出黎同我隻抽啦,講咩呀講.我少你老母

18. 唔好聽呀姐講你就o岩8成

19. 我是豬,你地是人呀,要隻豬教你地班人....

20. 咁就想飛黃騰達ar.

21. 聽我講先啱.

22. 有咩我係唔識咖. 

23. 我出世既目的係打救世人

24. 上帝尋日唔要既人, 我今日先至唔要

25. 冇錢唔好打劫銀行丫麻

26. 浪費自己時間等於自殺, 浪費人地時間等於謀殺

 (有諗到其他, 請留言補充!!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stefen 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()